1-1-2012 Hari Ahad.. yang banyak mimpi pelik

 
Ini perihal mimpi.. maksudnya kebarangkalian mimpi itu di alami oleh orang lain adalah mungkin beberapa persen.. wokeh..

Aku nak senaraikan mimpi aku sejak dua menjak ni(yang aku ingat aje la..)

a) Hari Sabtu : mimpi perbandingan jari kelinking.. ada orang tanya kenapa jari kelingking aku besar.. FTW..
b) Hari Ahad : banyak mimpi.. adakah kemungkinan data boleh disimpan di kekacang? sebab aku mimpi aku jual lagu berformat MP3.. guna kantung.. jual ke beberapa orang perempuan.. dalam kantung ada kekacang macam kacang kuaci yang telah dikopek.. dalam mimpi aku cari alatan untuk 'burn' data dalam kekacang.. F2U12.. tak jumpa.. satu kekacang muat lagu MP3.. dan lagu tu boleh di'upload' direct guna macam usb atau sefungsi dengannya.... ahahahaha..aneh.. mimpi teknologi.. aku ingat kekacang boleh buat napalm aje..
c) Mimpi mempunyai dua bini.. bini aku gaduh-gaduh.. macam real.. sampai aku cuak beb.. apa dah jadi ngan aku sebenarnya ni?

~ 2 comments: ~

Peyjal says:
at: January 3, 2012 at 4:56 PM said...

Salam kepada admin faisunan.com,

Saya ada sedikit kekeliruan dan satu soalan untuk admin faisunan.com,
macam ni ceritanya admin,satu hari tu aku tetiba rasa gatal tangan nak type nama penuh saya digoogle search,saya agak terkejut apa bila terlihat satu link melalui news.faisunan.com yang menyatakan saya WANTED,rasa geli hati pun ada juga,jadi saya ingin minta kerjasama dari pihak admin untuk memberi penjelasan atau pun berkongsi isi kandungan artikel tersebut dimana saya tidak dapat akses.

Laman web tersebut : http://news.faisunan.com/search/md-faizal-md-juhur-wanted/

Admin boleh menghantar email kepada saya untuk memberi penjelasan tentang artikel tersebut mdfaizaljuhur@gmail.com

Admin-faisunan.com says:
at: January 7, 2012 at 5:03 AM said...

Salam, owh.. itu adalah hasil carian yang tiada di blog ini.. /search/ .. blog ini telah diberi 'reboot'.. mungkin ada plugin lama yang mengambil keyword secara 'blackhat' untuk trafik.. nanti saya 'reboot' semula blog news.faisunan.com.. kerana dahulu news.faisunan.com adalah auto blog.. harap maaf diatas kekeliruan..

~ Post a Comment ~